Μετρήστε το άγχος σας με το online τεστ

Τεστ άγχους

Απαντήστε στις παρακάτω ερωτήσεις για το άγχος και δείτε το αποτέλεσμα.

Το άγχος μπορεί να είναι χρόνιο και εξουθενωτικό. Αν αναρωτιέστε αν τα επίπεδα άγχους σας υπερβολικά υψηλά, μπορείτε να μετρήσετε το άγχος σας με το παρακάτω έγκυρο και εξακριβωμένο online τεστ μέτρησης άγχους. Το τεστ άγχους ελέγχει τα σωματικά (πχ ταχυπαλμία, ζάλη), γνωστικά και συμπεριφορικά συμπτώματα που μπορεί να φανερώνουν υψηλά επίπεδα άγχους.

Για κάθε ερώτηση/δήλωση, επιλέξτε την απάντηση που περιγράφει πόσο συχνά νιώσατε ή συμπεριφερθήκατε όπως περιγράφεται, κατά την τελευταία εβδομάδα.

0%

Νιώθω πιο νευρικός και ανήσυχος από ότι συνήθως

Φοβάμαι χωρίς να υπάρχει λόγος

Αναστατώνομαι ή πανικοβάλλομαι εύκολα

Νιώθω σαν να είμαι καταρρέω και να γίνομαι χίλια κομμάτια

Έχω την αίσθηση ότι όλα θα πάνε καλά και τίποτα κακό δεν θα συμβεί

Τρέμουν ή τινάζονται τα χέρια ή και τα πόδια μου

Έχω ενοχλήσεις από πονοκεφάλους, πόνους στον αυχένα ή στην πλάτη

Νιώθω αδύναμος και κουράζομαι εύκολα

Νιώθω ήρεμος και μπορεί να καθίσω χαλαρός στην ίδια θέση

Αισθάνομαι την καρδιά μου να χτυπάει γρήγορα

Έχω ενοχλήσεις από ζαλάδες

Έχω τάσεις λιποθυμίας ή έχω λιποθυμήσει

Μπορώ να εισπνεύσω και να εκπνεύσω εύκολα (δεν αισθάνομαι ότι πνίγομαι ή δεν μου φτάνει ο αέρας)

Νιώθω μουδιάσματα και μυρμηγκιάσματα στα δάχτυλα των χεριών και των ποδιών μου

Πάσχω από πόνο στο στομάχι ή δυσπεψία ή καούρες

Έχω συχνοουρία ή συχνά τάση για ούρηση

Τα χέρια μου είναι ζεστά και ξηρά, δεν ιδρώνει η παλάμη μου

Το πρόσωπό μου φουντώνει, ζεσταίνεται, κοκκινίζει

Κοιμάμαι εύκολα και ο βραδινός ύπνος με αναζωογωνεί

Έχω εφιάλτες

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΕΣΤ ΑΓΧΟΥΣ
Φυσιολογικά επίπεδα άγχους

Με βάση τις απαντήσεις σας σήμερα, τα επίπεδα άγχους φαίνονται φυσιολογικά.


Ωστόσο, μόνο ένας ψυχίατρος μπορεί να σας πει με σιγουριά. Αν έχετε οποιαδήποτε ανησυχία για την υγεία σας ή τη διάθεσή σας, μιλήστε με το γιατρό σας.


Περισσότερες πληροφορίες για το άγχος, τις επιπτώσεις και τη θεραπεία.

Ελαφριά-Μέτρια επίπεδα άγχους

Με βάση τις απαντήσεις σας σήμερα, είναι πιθανό ότι υποφέρετε από ελαφριά έως μέτρια επίπεδα άγχους, αλλά μόνο ένας ψυχίατρος μπορεί να σας πει με σιγουριά.


Συμβουλεύουμε να κανονίσετε ένα ραντεβού με το γιατρό σας. Μπορεί να σας βοηθήσει και να παρέχει θεραπεία εφόσον αυτή είναι απαραίτητη.


Οι περισσότεροι άνθρωποι που υποφέρουν από άγχος βελτιώνονται με τη σωστή φροντίδα, που μπορεί να περιλαμβάνει ψυχοθεραπεία, ομοιοπαθητική ή/και φάρμακα.


Περισσότερες πληροφορίες για το άγχος, τις επιπτώσεις και τη θεραπεία.

Έντονα-Σοβαρά επίπεδα άγχους

Με βάση τις απαντήσεις σας σήμερα, είναι πολύ πιθανό ότι υποφέρετε από έντονα έως σοβαρά επίπεδα άγχους, αλλά μόνο ένας ψυχίατρος μπορεί να σας πει με σιγουριά.


Θα πρέπει να κανονίσετε ένα ραντεβού με το γιατρό σας το συντομότερο δυνατό. Μπορεί να σας βοηθήσει και να παρέχει θεραπεία.


Οι περισσότεροι άνθρωποι που υποφέρουν από άγχος βελτιώνονται με τη σωστή φροντίδα, που μπορεί να περιλαμβάνει ψυχοθεραπεία, ομοιοπαθητική ή/και φάρμακα.


Περισσότερες πληροφορίες για το άγχος, τις επιπτώσεις και τη θεραπεία.

Αποτέλεσμα

Αποτέλεσμα: Υπερβολικό επίπεδο άγχους


Με βάση τις απαντήσεις σας σήμερα, είναι πάρα πολύ πιθανό ότι υποφέρετε από υπερβολικό επίπεδο άγχους, αλλά μόνο ένας ψυχίατρος μπορεί να σας πει με σιγουριά.



Θα πρέπει να κανονίσετε ένα ραντεβού με το γιατρό σας το συντομότερο δυνατό. Μπορεί να σας βοηθήσει και να παρέχει θεραπεία.



Οι περισσότεροι άνθρωποι που υποφέρουν από άγχος βελτιώνονται με τη σωστή φροντίδα, που μπορεί να περιλαμβάνει ψυχοθεραπεία ή/και φάρμακα.



Περισσότερες πληροφορίες για το άγχος, τις επιπτώσεις και τη θεραπεία μπορείτε να βρείτε στην παρακάτω σελίδα.


agxos-antimetopisi

Aντιμετώπιση άγχους

Το άγχος και οι ψυχοσωματικές εκδηλώσεις του μπορούν να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά είτε με αγχολυτικά φάρμακα, είτε με άλλα είδη θεραπείας, όπως η ψυχοθεραπεία, η ομοιοπαθητική και ο βελονισμός. Με την ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ μπορεί κανείς να διερευνήσει και να αντιμετωπίσει τα βαθύτερα ψυχολογικά αίτια του άγχους, ενώ το EMDR (μια ειδική ψυχοθεραπευτική τεχνική για ψυχολογικά τραύματα) επιτρέπει τη γρήγορη και αποτελεσματική αντιμετώπιση τραυματικών βιωμάτων (όπως πένθος, χωρισμοί, ατυχήματα, κορωνοϊό, κα) που μπορεί να αποτελούν τη ρίζα του άγχους. Η ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ και ο ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΣ ρυθμίζουν σε βιολογικό επίπεδο τον οργανισμό, συμπληρώνοντας τη λύση.

iceberg-cause-symptoms

ΚΑΝΕ ΤΟ ΤΕΣΤ