Τροφές που δεν πρέπει να λείπουν από μια ισορροπημένη διατροφή

διατροφή, ισορροπημένη διατροφή, υγιεινή διατροφή, τροφές για ισορροπημένη διατροφή, τροφές που δεν πρέπει να λείπουν από μια ισορροπημένη διατροφή

Ισορροπημένη Διατροφή

Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι μια υγιεινή διατροφή σημαίνει τον αποκλεισμό των ανθυγιεινών τροφών. Ωστόσο, η ισορροπημένη διατροφή πρέπει να περιλαμβάνει την κατανάλωση θρεπτικών, υγιεινών τροφών.

Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης και περιέχουν φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά, λιπαρά οξέα, βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία. Επίσης οι ξηροί καρποί έχουν αρκετές θερμίδες για αυτό καλό είναι να μην καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες. Περιέχουν μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, που είναι ωφέλιμα για τον οργανισμό. Η κατανάλωση τροφών που είναι πλούσιες σε αυτά τα λιπαρά βοηθούν στην μείωση της κακής χοληστερόλης και στη μείωση του κινδύνου για νοσήματα του καρδιαγγειακού και του εγκεφαλικού επεισοδίου.

Μούρα

Οποιοδήποτε τύπο μούρων και αν επιλέξετε το μόνο σίγουρο είναι ότι έχουν πολλά οφέλη στον οργανισμό. Τα μούρα είναι superfoods καθώς περιέχουν υψηλά ποσοστά αντιοξειδωτικών. Τα διαφορετικά είδη μούρων έχουν και μοναδικά οφέλη στην υγεία, όπως η πρόληψη της άνοιας, η καταπολέμηση του καρκίνου του παχέος  εντέρου, η βελτίωση της όρασης και η αποτροπή των λοιμώξεων του ουροποιητικού.

Βρώμη

Η βρώμη είναι ένα κομμάτι κλειδί στην ισορροπημένη διατροφή καθώς βοηθά στην αργή απελευθέρωση της ενέργειας, και αυτό σημαίνει ότι σας κρατά χορτάτους για περισσότερο.

Τα σιτηρά έχουν πολλά οφέλη στην υγεία όσο πιο φυσικά και ακατέργαστα είναι. Αυτό σημαίνει ότι η βρώμη είναι μια καλή επιλογή. Η βρώμη περιέχει μεταλλικά στοιχεία, όπως ο ψευδάργυρος, ο σίδηρος και το ασβέστιο και είναι εξαιρετική πηγή βιταμινών Β, που παίζουν σημαντικό ρόλο στο νευρικό σύστημα. Επίσης έχουν πολλά άλλα οφέλη στην υγεία. Μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης νοσημάτων του καρδιαγγειακού και του διαβήτη, μειώνουν την χοληστερόλη, την αρτηριακή πίεση και βοηθούν το πεπτικό σύστημα.

Φρούτα και λαχανικά

Τα φρούτα , τα λαχανικά και τα όσπρια περιέχουν βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία, φυτικές ίνες και θρεπτικά συστατικά. Δεν έχουν πολλές θερμίδες και προκαλούν κορεσμό.

Τα όσπρια είναι καλή πηγή πρωτεΐνης  και αποτελούν καλό υποκατάστατο του κρέατος.

Επιλέξτε φρούτα και λαχανικά με έντονα χρώματα για να επωφεληθείτε από τα διαφορετικά θρεπτικά συστατικά. Προστατεύουν από χρόνια νοσήματα όπως τα καρδιακά, το εγκεφαλικό επεισόδιο, ο διαβήτης και μερικές μορφές καρκίνου.

Αυγά

Τα αυγά περιέχουν πολλές βιταμίνες. Επίσης περιέχουν και τα εννέα βασικά αμινοξέα (βαλίνη, λευκίνη, ισολευκίνη, ιστιδίνη, λυσίνη, μεθειονίνη, τρυπτοφάνη, φαινυλαλανίνη, θρεονίνη). Τα αυγά είναι καλή πηγή πρωτεΐνης και βοηθούν στην μείωση της απογευματινής λιγούρας.

Μαύρη σοκολάτα

Δύο ή τρία κομμάτια μαύρης σοκολάτας μπορούν να ικανοποιήσουν την επιθυμία σας για γλυκό και να σας κάνουν να νιώσετε καλύτερα. Το κακάο περιέχει φλαβονοειδή και ανήκει στην κατηγορία των superfoods. Η μαύρη σοκολάτα όχι μόνο μειώνει τη φλεγμονή, αλλά μειώνει επίσης και την αρτηριακή πίεση.

gdpr-image
This website uses cookies to improve your experience. By using this website you agree to our Data Protection Policy.
Read more