Φρούτα με λίγες θερμίδες

φρούτα με λίγες θερμίδες, φρούτα με χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες

Φρούτα με λίγες θερμίδες

Αν θέλετε ένα σνακ με λίγες θερμίδες, τα φρούτα με λίγες θερμίδες είναι μια εξαιρετική επιλογή. Όχι μόνο έχουν ελάχιστες θερμίδες, αλλά είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά για τον οργανισμό μας.

Τα φρούτα είναι πηγή βιταμινών και μεταλλικών στοιχείων, περιέχουν φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά, κάλιο, βιταμίνη C και πολλά περισσότερα. Είναι ένας υγιής τρόπος να αντικαταστήσετε τη ζάχαρη.

Επειδή τα φρούτα έχουν λίγες θερμίδες και υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, βοηθούν στην διατήρηση του φυσιολογικού βάρους. Η κατανάλωση φρούτων συνδέεται με χαμηλότερο κίνδυνο για διαβήτη, υψηλή αρτηριακή πίεση, καρκίνο και νοσήματα του καρδιαγγειακού.

Blackberries

Τα blackberries έχουν 43 θερμίδες ανά 100 gr και είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά με αποτέλεσμα να μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης πολλών νοσημάτων.

Blueberries

Τα blueberries περιέχουν 57 θερμίδες ανά 100gr  και είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά.

Γκρέιπφρουτ

Υπάρχουν άνθρωποι που δεν τους αρέσει η ξινή γεύση του γκρέιπφρουτ αλλά το συγκεκριμένο εσπεριδοειδές περιέχει ελάχιστες θερμίδες και πολλά θρεπτικά συστατικά. Είναι εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών και βιταμινών Α και C, όπως επίσης καλίου που βοηθά στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης. Περιέχει 42 θερμίδες ανά 100gr.

Ακτινίδιο

Το ακτινίδιο είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά και έχει υψηλή διατροφική αξία. Είναι εξαιρετική πηγή βιταμίνης C, βιταμίνης Ε, φολικού οξέος και φυτικών ινών και έχει πολλά οφέλη στην υγεία.

Το ακτινίδιο βοηθά στη ρύθμιση της γλυκόζης στο αίμα, βελτιώνει τα επίπεδα της χοληστερόλης και συμβάλλει στην υγεία του γαστρεντερικού. Το ακτινίδιο έχει χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη για αυτό δεν προκαλεί απότομη αύξηση στα επίπεδα της γλυκόζης. Περιέχει 60 θερμίδες ανά 100 gr.

Μήλα

Τα μήλα έχουν λίγες θερμίδες, 52 θερμίδες ανά 100 gr, και είναι πλούσια σε φυτικές ίνες. Οι φυτικές ίνες βοηθούν στην απώλεια ή στη διατήρηση του βάρους.

Επίσης το μήλο προκαλεί πληρότητα, πράγμα που σημαίνει ότι νιώθετε χορτάτοι για περισσότερο. Οι μελέτες δείχνουν ότι είναι καλύτερο να τρώτε τα μήλα ολόκληρα ώστε να μειώσετε την αίσθηση της πείνας και να ελέγξετε την όρεξή σας.

gdpr-image
This website uses cookies to improve your experience. By using this website you agree to our Data Protection Policy.
Read more