Κάνε το Τεστ
επιτυχία, βήματα προς την επιτυχία, επαγγελαμτική επιτυχία, πως θα γίνετε επιτυχημένοι επιχειρηματίες, βήματα για να επιτύχετε επαγγελαμτικά

Βήματα προς την επιτυχία

Βήματα που θα σας οδηγήσουν στην Επιτυχία

Ο κάθε άνθρωπος ορίζει διαφορετικά την επιτυχία. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να είναι κάποιος επιτυχημένος, αλλά η επιτυχία είναι κάτι τελείως υποκειμενικό και εξαρτάται από την οπτική που έχει ο καθένας. Συνήθως συνδέουμε την επιτυχία με τη δουλειά ή τους υψηλούς μισθούς.

Υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να είναι επιτυχημένοι στην οικογενειακή τους ζωή, στις σχέσεις τους, στην ακαδημαϊκή τους πορεία και σε πολλές άλλες πτυχές της ζωής τους. Η επαγγελματική επιτυχία είναι και αυτή ένα κομμάτι που απασχολεί τους ανθρώπους.

Για να φτάσει κάποιος στην επιτυχία χρειάζεται να μπορεί να επιτυγχάνει τους στόχους του, όποιοι και αν είναι αυτοί. Δεν υπάρχει μια μυστική συνταγή για την επιτυχία. Κάποια πράγματα που δουλεύουν για κάποιους ανθρώπους δεν έχουν αποτέλεσμα για κάποιους άλλους. Δεν υπάρχει ο τέλειος συνδυασμός που να μπορεί να εγγυηθεί την επιτυχία, αλλά υπάρχουν κάποια βήματα που μπορείτε να κάνετε ώστε να βελτιώσετε τις πιθανότητες επιτυχίας.

Βήματα προς την επιτυχία

Υπάρχουν πολλοί τρόποι που θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε στα επαγγελματικά σας και περιλαμβάνουν:

1. Εφεύρεση ή βελτίωση. Πολλοί άνθρωποι παγιδεύονται στην ανάγκη να βρουν μια καλή ιδέα, όμως αυτό είναι το πιο εύκολο κομμάτι. Σκεφτείτε τους ανθρώπους που ξέρετε και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν. Σκεφτείτε ένα δικό σας πρόβλημα, μεγάλο ή μικρό, και τι μπορείτε να κάνετε για να το λύσετε. Τι μπορείτε να εφεύρετε ή να βελτιώσετε ώστε να καλύψετε την ανάγκη των πελατών;

2. Να έχετε θάρρος. Οι πιο επιτυχημένοι άνθρωποι επιδεικνύουν μεγάλο θάρρος. Είναι πρόθυμοι να πάρουν ρίσκα, ακόμη και αν πρόκειται να έρθουν αντιμέτωποι με την αποτυχία. Οι άνθρωποι με θάρρος έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιούν τα θετικά συναισθήματα για να ξεπεράσουν το φόβο.

3. Δημιουργήστε ένα πλάνο. Για να μπορέσει η επιχείρησή σας να προχωρήσει σκεφτείτε τι και ποιους χρειάζεται. Θέλετε να πουλήσετε την ιδέα σας; Θέλετε να κατακτήσετε το λιανικό εμπόριο; Ποιούς και τι χρειάζεστε για να το επιτύχετε αυτό; Τι προϋπολογισμό χρειάζεστε; Υλικά, παραγωγή και ειδικότητες; Πώς θα μετρήσετε αν η προσπάθειά σας αποδίδει ώστε να τροποποιήσετε και να εξελίξετε το πλάνο σας όσο προχωράτε; Δημιουργήστε ένα χάρτη στο μυαλό σας και στη συνέχεια κάντε μια λίστα και ένα χρονοδιάγραμμα με τα βήματα που πρέπει να κάνετε. Φυσικά το πλάνο σας θα εξελίσσεται όσο προχωράτε. Αλλά χωρίς πλάνο, δεν έχετε εταιρεία. Έχετε μια ελπίδα και ένα στόχο.

4. Αναγνωρίσετε και καθορίστε το κοινό σας. Από τη στιγμή που θα έχετε μια καλή ιδέα , σκεφτείτε ποιος είναι ο πελάτης σας και σε ποιο κοινό απευθύνεστε. Πριν επενδύσετε το χρόνο σας, τα χρήματά σας και την ενέργειά σας σε ένα προϊόν, να είστε σίγουροι για το ποιο είναι το κοινό σας και πόσο ενδιαφέρεται για το προϊόν σας.

5. Εμπνεύστε τους άλλους. Κάθε φορά που έχετε μια συνεδρίαση ή επικοινωνείτε με άλλους ανθρώπους, υπενθυμίστε τους τη θέση τους στο όραμά σας. Δώστε τους έμπνευση ώστε να επιτύχετε μαζί το στόχο σας. Μείνετε αφοσιωμένοι σε ότι δουλεύετε και στο γιατί έχει σημασία. Η συνεργασία μπορεί να είναι κομμάτι του οράματός σας και θα μείνετε έκπληκτοι με το πόσοι άνθρωποι θα θέλουν να σας ακολουθήσουν, και να γίνουν κομμάτι του οράματος.

6. Να έχετε περιέργεια. Οι επιτυχημένοι άνθρωποι έχουν έντονη περιέργεια για τον κόσμο γύρω τους. Είναι πάντα πρόθυμοι να μάθουν περισσότερα, και να βελτιώσουν τις δεξιότητες και τις ικανότητές τους.

7. Επικεντρωθείτε στις λεπτομέρειες. Συνεργαστείτε με ειδικούς για ότι χρειάζεστε. Αλλά καλό είναι να γνωρίζετε όλες τις λεπτομέρειες της επιχείρησής σας. Αυτό θα σας επιτρέψει να τροποποιήσετε και να βελτιώσετε την διαδικασία όσο εξελίσσονται τα πράγματα, και να γίνεστε πιο ανθεκτικοί όσο μεγαλώνει η επιχείρηση. Να θυμάστε πάντα ότι ο τελικός στόχος είναι να χτίσετε μια εταιρεία που θα μπορεί να λειτουργεί χωρίς εσάς.

8. Εκφράστε το όραμά σας. Δημιουργήστε ένα όραμα για την επιχείρησή σας, φανταστείτε πως θα μοιάζει και αισθανθείτε τους καρπούς της επιτυχίας σας σαν να είναι ένα τετελεσμένο γεγονός. Αναρωτηθείτε: Πώς θα είναι ο χώρος εργασίας; Υπάρχουν άλλοι άνθρωποι μαζί σας ή είστε μόνοι σας; Ποια είναι η ατμόσφαιρα στο χώρο; Πώς είναι μια τυπική σας μέρα και πώς νιώθετε; Πώς είναι οι πελάτες σας; Πόσα χρήματα βγάζετε; Πώς είναι ο τρόπος ζωής σας; Όταν ξέρετε γιατί ακριβώς δουλεύετε, τότε είναι πιο εύκολο να προσπαθήσετε για την επίτευξη του στόχου σας.

9. Εκπαίδευση προσωπικού. Πολλές επιχειρήσεις προσλαμβάνουν τους σωστούς ανθρώπους αλλά αποτυγχάνουν να τους εκπαιδεύσουν και να τους προετοιμάσουν να κάνουν σωστά τη δουλειά σας, πιστεύοντας ότι θα τα καταφέρουν μόνοι τους. Αυτή όμως είναι η συνταγή της αποτυχίας. Δεν είναι ανάγκη να τους εκπαιδεύσετε για το πως θα κάνουν τα βήματα στη δουλειά τους αλλά πρέπει να εξηγήσετε γιατί η δουλειά τους έχει σημασία για την σωστή λειτουργία της επιχείρησης. Τα επιμορφωτικά σεμινάρια βοηθούν στο να κατανοήσουν την ποιότητα της δουλειά τους , τη δέσμευσή τους σε αυτή .

10 Δώστε ξεκάθαρα μηνύματα. Αυτό δεν σημαίνει απλά να μιλήσετε για το όραμά σας. Είναι το μήνυμα που περνά η εταιρεία σας στον κόσμο. Πολλοί ιδρυτές εταιρειών ξεχνούν να επικοινωνούν τα μηνύματά τους. Να θυμάστε ότι ο ρόλος του πελάτη σας δεν είναι να σας κάνει επιτυχημένο. Θέλει απλά να ικανοποιήσει τις δικές του ανάγκες. Πώς θα τον βοηθήσετε να το κάνει αυτό; Βάλτε στο επίκεντρο τις ανάγκες του και όχι την επιτυχία σας.

11. Εφαρμόστε συντονισμένες στρατηγικές προώθησης. Υπάρχουν χιλιάδες τρόποι με τους οποίους μπορεί κάποιος να προωθήσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Αλλά κάθε επιχείρηση, μικρή ή μεγάλη, έχει ένα συγκεκριμένο προϋπολογισμό για την προώθηση. Επικεντρωθείτε στους πελάτες σας. Ποιοι είναι; Πού χαλαρώνουν; Τι διαβάζουν; Πώς καταλήγουν στην αγορά ενός προϊόντος; Μόνο όταν συντονίζεστε με τις ανάγκες των καταναλωτών έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα

12. Τηρήστε τις υποσχέσεις σας. Να θυμάστε πάντα ότι οι πελάτες σας θα επιστρέψουν και θα διαδώσουν τα νέα στους άλλους όταν η εμπειρία τους ξεπερνά τις προσδοκίες τους. Η ευχάριστη εξυπηρέτηση είναι αυτή που θα σας φέρει και άλλους πελάτες.

13. Δημιουργήστε στρατηγικές συμμαχίες. Υπάρχουν κάποιες εταιρείες που πορεύονται μόνες τους και κάποιες άλλες που δημιουργούν στρατηγικές συμμαχίες. Όταν βρίσκετε έναν ιδανικό συνεργάτη είναι πιο εύκολο να έχετε πρόσβαση σε περισσότερους πελάτες και έτσι θα νιώθετε πιο ισχυροί από ότι αν ήσασταν μόνοι σας. Για να αναγνωρίσετε τους ιδανικούς συνεργάτες, σκεφτείτε εταιρείες που έχουν συμπληρωματική προϊόντα ή υπηρεσίες με τα δικά σας. Μπορείτε να μάθετε πολλά από μια άλλη επιχείρηση.

14. Παραμείνετε καινοτόμοι. Δεν έχει σημασία πόσο τέλειο είναι το προϊόν σας, πρέπει να μάθετε να σκέφτεστε το μέλλον. Ερευνήστε τις νέες ανάγκες των καταναλωτών ώστε να είστε ένα βήμα μπροστά.

15. Αποδεχτείτε την αποτυχία. Βρείτε ανθρώπους ικανούς και έξυπνους. Ανθρώπους που έχουν την ικανότητα να διαχειριστούν τις απαιτήσεις. Επιτρέψτε τους να καινοτομήσουν ώστε να εξελιχθούν. Όσα λάθη και αν κάνουν , θα μαθαίνουν από αυτά .

16. Βρείτε χρόνο να ασχοληθείτε με άλλα πράγματα. Είναι ζωτικής σημασίας να ξεφεύγετε από την επιχείρησή σας και να ηρεμεί το μυαλό σας από τους πιεστικούς ρυθμούς της δουλειάς. Βρείτε τρόπους να κάνετε πράγματα που είναι διαφορετικά όπως μια βόλτα σε ένα μουσείο ή η παρακολούθηση μιας ταινίας στον κινηματογράφο. Βγείτε μια βόλτα για ψώνια ή ασχοληθείτε με την ιππασία. Βρείτε τρόπους να γεμίζετε τις μπαταρίες σας και να διατηρείτε τον ενθουσιασμό σας. Η επιχείρησή σας χρειάζεται την ενέργειά σας.

17.Διατηρήστε τα κίνητρα σας. Τι είναι αυτό που σας δίνει κίνητρο; Είναι η επιβράβευση που σας κρατά συγκεντρωμένους στο στόχο σας ή τα κίνητρά σας είναι πιο προσωπικά και εσωτερικά. Αν και τα εξωτερικά κίνητρα όπως τα χρήματα μπορεί να βοηθούν, πολλοί άνθρωποι νιώθουν να έχουν μεγαλύτερο κίνητρο όταν όλα όσα κάνουν τους προσφέρουν ικανοποίηση. Αν αυτό που κάνετε το απολαμβάνετε ή είναι ουσιαστικό για εσάς τότε τα κίνητρά σας είναι εσωτερικά.

18. Σκεφτείτε την επιχείρησή σας ως περιουσιακό στοιχείο. Πολλοί επιχειρηματίες ονομάζουν τις επιχειρήσεις που έχουν χτίσει παιδιά τους. Καλό είναι να μάθετε να κατανοείτε και να εκτιμάτε την επιχείρησή σας σαν περιουσιακό στοιχείο. Αν θέλετε να την πουλήσετε, ή να στρέψετε την ενέργεια και το χρόνο σας αλλού , μπορεί η επιχείρηση να επιβιώσει χωρίς εσάς; Χτίστε μια επιχείρηση που θα είναι μεγαλύτερη από εσάς. Αυτό θα σας επιτρέψει να διατηρήσετε την επιχείρηση ζωντανή για πάντα, με εσάς ή χωρίς εσάς και να δημιουργήσετε κάτι που υπερβαίνει τις δικές σας ικανότητες.

19. Να ελέγχετε συνεχώς τα οικονομικά σας. Η κακή οικονομική διαχείριση είναι ένα από τα μεγαλύτερα λάθη των ιδρυτών. Συνήθως συμβαίνουν κάποια βασικά λάθη, όπως όταν οι μισθοί είναι πολύ μεγαλύτεροι από την αξία των εργαζομένων. Το κόστος είναι αστρονομικό, και οι μισθοί είναι το μεγαλύτερο έξοδο. Οι εργαζόμενοι που δεν είναι παραγωγικοί προκαλούν μεγάλη ζημιά. Το κόστος και οι επιλογές διαφήμισης δεν έχουν τέλος. Κάντε τις προσαρμογές που χρειάζεται.

20. Αναγνωρίστε τη στιγμή που πρέπει να αποχωρήσετε. Αν είστε πραγματικά επιτυχημένος, θα έχετε δημιουργήσει μια επιχείρηση που τελικά θα σας ξεπεράσει. Πολύ συχνά οι εταιρείες που αναπτύσσονται συνεχίζουν με τον ιδρυτή τους πέρα από το σημείο που θα έπρεπε. Ο ιδρυτής γίνεται εμπόδιο στην ανάπτυξη και στην εξέλιξη. Όταν έρθει η στιγμή να αντικαταστήσετε τον εαυτό σας, αποδεχτείτε το και κατανοήστε ότι αυτή είναι μια νίκη για εσάς και την εταιρεία σας και όχι μια ήττα.

Ανεξάρτητα με το πως ορίζει ο καθένας την επιτυχία το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να γνωρίζετε είναι ότι η επιτυχία είναι σημαντική για την ευημερία μας και αποτελεί υποχρέωση και καθήκον μας.

Η επιτυχία ενισχύει την αυτοπεποίθηση, την ασφάλεια, την αίσθηση της ευεξίας και την ικανότητα να συμβάλλουμε σε ένα μεγαλύτερο σκοπό.  Η επιτυχία είναι ένα ταξίδι και όχι ο προορισμός. Η ψυχοθεραπεία μπορεί να σας καθοδηγήσει να σχεδιάσετε το δικό σας ταξίδι προς την επιτυχία.