Τροφές με αντιγηραντικές ιδιότητες

τροφές με αντιγηραντικές ιδιότητες, τροφές με αντιγηραντική δράση, ποιες τροφές βοηθούν στην αντιγήρανση

Τροφές με αντιγηραντική δράση

Το σώμα μας έχει ανάγκη τις τροφές που είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά, υγιή λιπαρά, νερό και θρεπτικά συστατικά. Το δέρμα είναι το πρώτο κομμάτι του σώματος στο οποίο εμφανίζεται η γήρανση, και φυσικά μόνο η περιποίηση με κρέμες δεν αρκεί για να είναι υγιές.

Οι μελέτες δείχνουν ότι η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών είναι ο πιο ασφαλής και υγιεινός τρόπος για να καταπολεμήσετε τα σημάδια της γήρανσης.

Κάρδαμο

Το κάρδαμο είναι πλούσια πηγή:

  • ασβεστίου
  • καλίου
  • μαγγανίου
  • φωσφόρου
  • βιταμίνης Α, C, K, B1 και Β2

Το κάρδαμο δρα σαν εσωτερικός αντισηπτικός παράγοντας και αυξάνει την κυκλοφορία και την μεταφορά των θρεπτικών συστατικών σε όλα τα κύτταρα, με αποτέλεσμα να αυξάνεται το οξυγόνο στο δέρμα. Είναι πλούσιο σε βιταμίνη Α και C, οι οποίες έχουν αντιοξειδωτική δράση και εξουδετερώνουν τις επιβλαβείς ελεύθερες ρίζες.

Παπάγια

Αυτό το νόστιμο superfood είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία τα οποία βελτιώνουν την ελαστικότητα του δέρματος και ελαχιστοποιούν τις λεπτές γραμμές και τις ρυτίδες , και περιλαμβάνουν:

  • Βιταμίνη Α, Κ, C και E
  • ασβέστιο
  • κάλιο
  • μαγνήσιο
  • φώσφορο
  • βιταμίνες Β

Τα πολλά αντιοξειδωτικά που υπάρχουν στην παπάγια βοηθούν στην καταπολέμηση των ελευθέρων ριζών και καθυστερούν τα σημάδια της γήρανσης. Η παπάγια επίσης περιέχει ένα ένζυμο που ονομάζεται παπαΐνη, το οποίο έχει αντιγηραντική δράση και είναι από τους καλύτερους αντιφλεγμονώδεις παράγοντες.

Blueberries

Τα blueberries είναι εξαιρετική πηγή βιταμίνης C, φυτικών ινών, αντιοξειδωτικών και ενώσεων με αντιφλεγμονώδη δράση. Τα blueberries βοηθούν στη λειτουργία του εγκεφάλου όσο μεγαλώνουμε, στην υγεία της καρδιάς και μειώνουν τον κίνδυνο για συγκεκριμένες μορφές καρκίνου. Τα φυτοθρεπτικά συστατικά που περιέχουν και δίνουν το βαθύ μπλε χρώμα περιλαμβάνουν τις ανθοκυανίνες, που είναι γνωστές για την αντιοξειδωτική τους δράση. Η βιταμίνη C που περιέχουν προστατεύει τα κύτταρα από τη γήρανση.

Αγκινάρες

Η αγκινάρα δεν είναι το πιο δημοφιλές λαχανικό αλλά έχει πολλά οφέλη στην υγεία. Είναι πλούσια σε διαλυτές φυτικές ίνες, ειδικά ινουλίνη, ένα πανίσχυρο πρεβιοτικό που βοηθά στην φυσιολογική λειτουργία του μικροβιώματος του εντέρου. Οι αγκινάρες βοηθούν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού, του μεταβολισμού και της διάθεσης. Είναι εξαιρετική πηγή ηλεκτρολυτών (κάλιο, μαγνήσιο, νάτριο) και είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά και βιταμίνη C, η οποία βοηθά στην παραγωγή κολλαγόνου.

Αβοκάντο

Το αβοκάντο είναι πλούσιο σε βιταμίνη Ε και οι μελέτες έχουν δείξει ότι μειώνει τη βλάβη από την UV ακτινοβολία και κάνει το δέρμα πιο ανθεκτικό. Το αβοκάντο περιέχει καλά λιπαρά τα οποία μειώνουν την LDL χοληστερόλη, αυξάνουν την HDL χοληστερόλη και μειώνουν τα τριγλυκερίδια. Η τακτική κατανάλωση αβοκάντο μειώνει κατά 50% τον κίνδυνο εμφάνισης μεταβολικού συνδρόμου, βοηθά στην υγεία του καρδιαγγειακού,  στην διατήρηση του φυσιολογικού βάρους και στον έλεγχο της γλυκόζης. Επίσης περιέχει ολεϊκό οξύ, ένα μονοακόρεστο ωμέγα-9 λιπαρό οξύ που φαίνεται να μειώνει τη φλεγμονή.

gdpr-image
This website uses cookies to improve your experience. By using this website you agree to our Data Protection Policy.
Read more