Λαχτάρα για ζάχαρη: ποιες τροφές την καταπολεμούν

λαχτάρα για ζάχαρη, επιθυμία για ζάχαρη, καταπολέμηση λαχτάρας για ζάχαρη, τροφές που καταπολεμούν την λαχτάρα για ζάχαρη, αιτίες επιθυμίας ζάχαρης

Καταπολέμηση της λαχτάρας για Ζάχαρη

Η έντονη επιθυμία για ζάχαρη μπορεί να εμφανιστεί κάποιες φορές σε όλους τους ανθρώπους. Οι αιτίες που προκαλούν την λαχτάρα για ζάχαρη είναι πολλές.

  • Αφυδάτωση: η δίψα και η έλλειψη νερού μπορεί να προκαλέσει επιθυμία για ζάχαρη.
  • Φτωχή διατροφή: η κατανάλωση επεξεργασμένων υδατανθράκων μπορεί να προκαλέσει πείνα και έντονη επιθυμία για γλυκό.
  • Ορμονικές αλλαγές: στις γυναίκες η επιθυμία για ζάχαρη είναι αποτέλεσμα των ορμονών , όπως τα οιστρογόνα, η προγεστερόνη και η οιστραδιόλη.
  • Άγχος: το άγχος μπορεί να προκαλέσει έντονη επιθυμία για ζάχαρη. Το χρόνιο στρες έχει σημαντική επίδραση στη λαχτάρα για φαγητό. Όταν τα επίπεδα της κορτιζόλης, της ορμόνης του στρες, αυξάνονται , η κατανάλωση ζάχαρης οδηγεί στην αύξηση της ντοπαμίνης, της ορμόνης της χαράς.
  • Ανεπάρκεια θρεπτικών συστατικών: η ανεπάρκεια σε συγκεκριμένα μεταλλικά στοιχεία όπως ο ψευδάργυρος, το χρώμιο, ο σίδηρος, το ασβέστιο, και το μαγνήσιο οδηγεί σε λαχτάρα για ζάχαρη.

Οι καλύτερες τροφές για την καταπολέμηση της λαχτάρας για ζάχαρη

Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί , ειδικά τα αμύγδαλα, τα κάσιους, και τα καρύδια είναι πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Οι ξηροί καρποί περιέχουν περισσότερη πρωτεΐνη και καθόλου ζάχαρη. Αποφύγετε τους αλατισμένους ξηρούς καρπούς καθώς το αλάτι εντείνει την λαχτάρα για ζάχαρη.

Μπρόκολο

Τα λαχανικά είναι μια εξαιρετική επιλογή για τον κάθε άνθρωπο που θέλει να καταπολεμήσει την επιθυμία για ζάχαρη. Το ωμό μπρόκολο είναι μια εξαιρετική εναλλακτική επιλογή. Μια μερίδα μπρόκολου περιέχει μικρά ποσοστά φρουκτόζης, η οποία παίζει σημαντικό ρόλο για την καταπολέμηση της λαχτάρας για ζάχαρη.

Αβοκάντο

Δεν υπάρχουν πολλά φρούτα που να βοηθούν στην αντιμετώπιση της λαχτάρας για ζάχαρη αλλά το αβοκάντο είναι πολύ αποτελεσματικό. Το αβοκάντο δεν περιέχει σάκχαρα, περιέχει καλά λιπαρά (μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα).

Σολομός

Ο σολομός όπως και ο τόνος είναι μια εξαιρετική επιλογή για να καταπολεμήσετε την επιθυμία για ζάχαρη. Η κατανάλωση πρωτεϊνών παίζει κύριο ρόλο στον έλεγχο των ορμονών της πείνας όπως επίσης στο πόσο καλά προσαρμόζεται το σώμα στην ινσουλίνη. Η κατανάλωση πρωτεΐνης σε κάθε γεύμα βοηθά στη διατήρηση των επιπέδων της γλυκόζης στο αίμα , πράγμα που σημαίνει ότι η απελευθέρωση της ινσουλίνης γίνεται ελεγχόμενα και μπορεί να οδηγήσει σε μείωση της λαχτάρας για ζάχαρη.

Νερό

Το σώμα μας αποτελείται κυρίως από νερό και όταν είστε αφυδατωμένοι, οι ορμόνες ξεγελούν τον εγκέφαλο και σας κάνουν να αισθάνεστε πείνα, η οποία οδηγεί σε επιθυμία για γλυκό. Καλό είναι να καταναλώνετε 6-8 ποτήρια νερό την ημέρα και να αποφεύγετε τα αναψυκτικά, τους χυμούς ή οτιδήποτε περιέχει ζάχαρη.

Τσάι

Το τσάι έχει πολλά οφέλη για την υγεία μας και βελτιώνει την πνευματική διαύγεια, μειώνει τη φλεγμονή και καταπολεμά την λαχτάρα για ζάχαρη. Είτε προτιμάτε το τσάι κρύο ή ζεστό είναι μια καλή επιλογή αλλά προσέξτε να μην προσθέτετε ζάχαρη.

Τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες

Οι φυτικές ίνες είναι σημαντικές για την όρεξη , όπως και για την καταπολέμηση της λαχτάρας για φαγητό. Προσπαθήστε να βάλετε στη διατροφή σας τροφές που περιέχουν τουλάχιστον 5gr φυτικών ινών.

Σχετικά άρθρα

ΚΑΝΕ ΤΟ ΤΕΣΤ