Τροφές που ενισχύουν την συγκέντρωση

τροφές που ενισχύουν την συγκέντρωση, τροφές που ενισχύουν την μνήμη, τροφές που ενισχύουν την λειτουργία του εγκεφάλου

Τροφές που ενισχύουν την Συγκέντρωση

Η διατροφή μας έχει τεράστια επίδραση στην υγεία μας και στη λειτουργία του εγκεφάλου μας. Η κατανάλωση τροφών που ενισχύουν την λειτουργία του εγκεφάλου βοηθούν στην μακροπρόθεσμη και στη βραχυπρόθεσμη μνήμη. Ο εγκέφαλος μας χρειάζεται ενέργεια για να λειτουργήσει, απαιτεί το 20% των θερμίδων που καταναλώνουμε, αλλά χρειάζεται και κατάλληλες τροφές για να διατηρήσει τη συγκέντρωση στη διάρκεια της ημέρας. Επίσης ο εγκέφαλος μας επηρεάζεται άμεσα από το άγχος το οποίο προκαλεί δυσκολία στην συγκέντρωση.

Η ισορροπημένη διατροφή που περιλαμβάνει φρούτα, λαχανικά, όσπρια, τροφές ολικής άλεσης, πρωτεΐνη και υγιή λιπαρά οξέα όπως το ελαιόλαδο βοηθά στη σωστή λειτουργία του εγκεφάλου.

Υπάρχουν συγκεκριμένες τροφές που είναι πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά που υποστηρίζουν την υγεία του εγκεφάλου και ενισχύουν την συγκέντρωση και την μνήμη.

Αυγά

Πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι η ανεπάρκεια της βιταμίνης D είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο ο εγκέφαλος χάνει κάποιες γνωστικές ικανότητες. Τα αυγά είναι πλούσια σε βιταμίνη D και βοηθούν στη συγκέντρωση και στην μάθηση. Τα αυγά είναι πλούσια σε βιταμίνη Β12, που είναι αναγκαία για την παραγωγή ορμονών που βελτιώνουν την διάθεση και σας κάνουν να νιώθετε χαρούμενοι.

Μαύρη σοκολάτα

Η μαύρη σοκολάτα αυξάνει τα επίπεδα της σεροτονίνης και των ενδορφινών, τα οποία συνδέονται με την καλύτερη συγκέντρωση. Είναι εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών, βιταμινών, και μεταλλικών στοιχείων όπως το κάλιο, ο χαλκός και το μαγνήσιο που βοηθούν στη διατήρηση της φυσιολογικής αρτηριακής πίεσης. Η μαύρη σοκολάτα ή το κακάο βελτιώνουν την ροή του αίματος στον εγκέφαλο και συμβάλλουν στην καλύτερη μνήμη.

Μούρα

Τα μούρα δεν είναι μονάχα νόστιμα αλλά είναι επίσης πλούσια σε αντιοξειδωτικά και ενισχύουν την μνήμη. Η κατανάλωση χυμού μούρων βοηθά στην μνήμη και στην μάθηση.

Σολομός

Ο σολομός είναι εξαιρετική πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων , τα οποία βοηθούν στη λειτουργία των κυττάρων του εγκεφάλου, επιβραδύνουν την μείωση των γνωστικών ικανοτήτων και ενισχύουν τις συνάψεις στον εγκέφαλο που σχετίζονται με την μνήμη. Ο σολομός περιέχει επίσης αμινοξέα, τα οποία είναι ουσιαστικά για την συγκέντρωση.

Μπανάνα

Η μπανάνα βοηθά στην συγκέντρωση. Η μπανάνα περιέχει κάλιο, ένα ουσιαστικό μεταλλικό στοιχείο που κρατά τον εγκέφαλο, τα νεύρα και την καρδιά υγιή.

Σπανάκι

Το σπανάκι είναι γνωστό για τις ευεργετικές του ιδιότητες στον εγκέφαλο. Περιέχει λουτεΐνη, φολικό οξύ και β-καροτένιο. Αυτά τα θρεπτικά συστατικά συνδέονται με την πρόληψη της άνοιας.

Ενίσχυση του νευρικού συστήματος

Για την ενίσχυση του οργανισμού και του νευρικού συστήματος υπάρχουν φυσικές λύσεις μέσα από την ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ και το ΒΕΛΟΝΙΣΜΟ.

gdpr-image
This website uses cookies to improve your experience. By using this website you agree to our Data Protection Policy.
Read more